Parody TikTok : Awek Bimbo

Comments(37)

  1. Mohd Lamri Muhyiddin says:

    Part last tuh gempak giler

  2. Mohd Lamri Muhyiddin says:

    I suka gile video ni…tengok banyak kali pon x bosan

  3. Mohd Lamri Muhyiddin says:

    Suka video camni…buat lah banyak ii

  4. mohamad bulyamin yaacob says:

    sapa setuju alief buatvpart 2 like sikit

  5. Adit Kamil Putra Channel says:

    Wo hahahaha

  6. azzamie 02 says:

    Xpuah erh tngok

  7. Mao Yd says:

    ighjfriuugug

  8. Khairul Anam says:

    Seram aku tgok muka dia😂

  9. Adamh Fuzi says:

    Perasan tak masa video pertama tu laki tu nak tampar perempuan tu try korang tengok ketiak dia basah gila

  10. Aiman Jefry says:

    Awek. Kau alif macam udang ahhahah

  11. Azwaipoh Wawa83 says:

    Best wei sapa kata best like

  12. Eezzy Y says:

    Masuk kan lah dalam tv

  13. Apple Hijau Ais says:

    『L』 『O』 『V』 『E』

  14. Razana Haise Sasaki says:

    Buat lh part 2 please….

  15. Isyaa Comel says:

    Padu lah slowmo dia

  16. Noor Aini says:

    perempuan ni banyak cakap la…….

  17. Noor Aini says:

    mek ya bulat😜…

  18. izema030301 says:

    0:08 ketiak laki tu basah😂

  19. AqilahXx says:

    BAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

  20. rare top Pro says:

    Tolong subscribe saya

  21. Awalluddin Mohamad says:

    Bile nk buat parody tiktok lgi…. Kelakar lahhhh😂😂😂😂😂

  22. know nasr says:

    part last sekali paling paduu… kalau sapa suka like jugakkk

  23. Fuziah Binti Mohamed says:

    Teruskan mcm ni lieff lgi best sumpah best

  24. Fiziecool Channel says:

    meja pingpong hilang pulakkk huhuhu

  25. Khairul Azri says:

    APA NI WEH? SRS AKU TK PAHAM 😑😂😂

  26. Puteri Awatif Aqilah says:

    yg 2:50 tu yg bini alieff tu dia bg apa kt yaya?? tk nampak ahh n tk fhm..

  27. Nor Alya Afrina says:

    Tak sesuai la akk tu yg jadi bimbo,sesuai eeluny😂

  28. access official says:

    😱😱😱

  29. Mohd Suhaimi Hatta says:

    Bimbo ape ek??

  30. AIMAN LIVE! says:

    spider man here

  31. Erry Nangkutinang says:

    tak boleh lupe lah

    SPIDERMAN ade TIBERR🤣😂

  32. Badrul Hisham Nur Husna Damia says:

    Bestlaa parody tiktok nii yg setuju like tkpksa pun

  33. Apsaldi Trimarsi says:

    Di Malaysia booming juga TIK tok ya?

  34. Ratna Sari says:

    Sukaaaa 😍😍😍😍

  35. iz ALONG says:

    Terbaikkk video xpnh mengecewakan mcm besa

  36. Azwan Draman says:

    Komen ke 959

  37. Eezzy Y says:

    Nak bawa laki tu pergi mana.👦

Post a comment