OHAA YENİ FARKLI AKIMLAR | TikTok #32 | En yenileri

TỔNG HỢP NHỮNG TIN TỨC HAY TRONG NGÀY VÀ NHỮNG VẤN ĐỀ NÓNG HỔI

OHAA YENİ FARKLI AKIMLAR | TikTok #32 | En yenileri



Videoyu beğenmeyi, yorum yapmayı, abone olmayı unutmayın❤

source: https://goindocal.com/

Xem thêm các bài viết về Giải Trí: https://goindocal.com/category/giai-tri/

 

43 Responses

  1. TikTok Müzikal says:

    HAYIRLI BAYRAMLAR CANLARIM🐑
    HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM❤❤❤

  2. Benim Hayatım says:

    Juanlar Canım si niz

  3. osuran orangutan Tv says:

    0:37 dünyayı terk ediyorum gelmek isteyen?

  4. BTS ARMY GFS ROSES EXO-L says:

    10:05.çok güzəl bi kız♥️♥️♥️

  5. oyun oyniyorum says:

    Tiktok alejna.p

  6. Saraç Bakar says:

    00:27 deki şarkını adı???

  7. Nihat Koç says:

    Ya bi git evine temizlik yap misafire çay demle bu ne rezillik kepazelik gevşeklik

  8. duygu ak says:

    0:10 SEN ÇOK GÜZEL BİR BABA OLUCAKSIN BEKOŞŞŞ❤

  9. Ece Yıldız says:

    Öznur çok çirkin olmuş

  10. Osman Özkaya says:

    Nasil tik tok

  11. Kedili Msp says:

    Ahireti bekliyorumdur..

    aynı mal gibi oluyosunuz şortu biyerlerinize sokmaya çalışınca

    göbeğinizi görmek istemiyoruz belki neyse zamanı geldiğinde görceksiniz ^^

  12. Kai Hiwatari says:

    BÜTÜN ÜMİDİM TÜRK GENÇLİĞİNDEDİR

    -Mustafa Kemal Atatürk

  13. Nesibe Gümüş says:

    2. Şyi nerden bulabilirim

  14. nuggetmin says:

    3:28 şarkının adı ne??

  15. kullanici kül says:

    Es-Selâmun Aleykûm ve Rahmetullâhi ve Berekâtuhu gençler konu ile alakalı olmayan bir konu bahsedeceğim namaz kılıyor muyuz bakın Namazsizlik şirk ten sonra en büyük günah şirk Allâh'tan başka bir şeye tapmaktır demokrat olanlara söylüyorum onlar şirk teler yâni müşrik oluyorlar hemen tevbe edin yoksa cehennemde sonsuza denk yanarsınız meselâ adam öldürmekten daha büyük günahtır namaz kılmayan ğayy kuyusu nu boylayacaklardir o kuyu 70 sene diline varilmaz cehennemdedir cehennemde tüm münafık kâfir müşrik fâsık kişilerin yağları irinleri kusmuklari oraya akıtılır Amelde 4 Hak mezhebe göre namaz kılmak fâsık lik diğer Hanbeli 4 mezhepten 1'i olana göre kâfirliktir namazı terk eden Allâh'tan başla Bir şey e tapan gibidir namaz kılmayan 15 bela ona hazır olur namaz gözümün nûrudur dininin direğidir buyuruyor Hazreti Peygamber (Aleyhis-Selâtu ve s-Selâm vetteslimat) Efendimiz namaz kilmayanlarin dinden imandan nasibi yoktur . Bunlar sahih hadiste buyurulmaktadır .
    İnşâAllâh namaza başlamaniza sebeb olurum . Es-Selâmun Aleykûm ve Rahmetullâhi ve Berekâtuhu

  16. Sahib Musayev says:

    Cocuk cook tatliydi😍😍

  17. ZEYNEP NAZ says:

    3.43riverdale fanları toplansin

  18. Irem Doysal says:

    Miray çok çirkin

  19. Bxhdhdjd Jdjdjdhhfhd says:

    😍😍😍

  20. Ferhat dalkalar says:

    AMK TOPU DAHA ELİNE SOPA ALIYO

  21. Serxan Emiraslanov says:

    Bune vidyo la bok gibi hayla oynayan erkeklere baksana reziller aqa nerde lan erkekler?hepsi boka donmuş 😠

  22. DJ YAĞMUR says:

    1:58 deki şarkı adı

  23. Murat KIR says:

    Benim de tık tok hesabım var inan mayanlar tik tok yükleyin hesap açı n @asyaahsenkır yazın çıkar

  24. Sibel Korkmaz says:

    Simalid olan kullaciyida koyarmisin

  25. ss bb says:

    Befom askimsin sen yaaaaaaaaaa

  26. FATİH ENES SERT says:

    1:12 çkk ii

  27. MAVİ BONCUK says:

    7:07 iyiymiş 😅😅

  28. Betulsena Kuzu says:

    3:28 şarkının adı ne?

  29. Güleç Soyad says:

    6:25 MÜKEMMEL ÖTESİ

  30. Can nac says:

    BİRİNCİ TİK TOK VİDYOSU DAHA İYİ

  31. Ebrar Avandağ says:

    Akım bizi öyle bir ele geçirdi ki evde "Düştüm mapus dağlarınaaa" diye bağırıyoz sjksjk 😅

  32. Büşra Çalka says:

    Berenjuan ve berke juan çok tstlilar

  33. Eğlence Kanalı says:

    Sadece berke için like butonuna bastım

  34. Serhat Orhan says:

    Cogu 10 iq net

  35. Elif ama mutsuz says:

    izleyip utanıyım

  36. Kari Mama says:

    Bu yorumu okuyup tiktok kullanan herkesin amk

  37. nofel sukurov says:

    02:38 AZERBAYCAN kardeş ülke kardeş ülke diyonuzda amma bi AZƏRBAYCAN bayrağı yok aaaaaaaa ne ayıp.Aslında o akım türk akımı diyil amma TÜRK bayrağını yapmışsınız oraya bitek AZERBAYCAN💕 bayrağı yok.Amma ben TÜRK akımlarını seviyom hiç AZERBAYCAN akımlarının hepsini sevmiyom neden çünkü TÜRKLER bizim kardeşimiz.😊😘

  38. BestHacks Official says:

    Yavv tahrik edici haraket yapıyonuz sonra nie taciz edilioz

  39. Acharndael says:

    allah belanızı versin deistim imana geldim, tanrı olsam sizi cehennemde yakmaz, varlığınız kozmos a ziyan sikerim deyip geçmiş ve gelecekten böyle abomination ları yok ederdim, şeytan olsam ulan imana gelir , bu gerizekalıları yak tanrı hepsi bu genotipi sağlam ama karaktersiz olmayı seçmiş döl israfları yüzünden der cennete giderdim. zavallı homo habilisler sizi

  40. Ghost girl FB says:

    Kıpırdayan olursa ölür dedi ys bende dans ederdim😂😂😂😂😂

  41. Leonardo Da Vinci says:

    Juanlarda çöptür ölümüne jahtok

  42. Leonardo Da Vinci says:

    Tiktok bir kanserdir

  43. tekprensim {berkejuan} says:

    03:34 💔 ama simge onu hak etmedi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *